Xkdun CK-800

Xkdun CK-700 to słuchawki, które przekonały mnie, że warto prowadzić tę serię. Ich opis był robiony pod impulsem i nie ukrywałem w nim podekscytowania. Mimo wszystko po pewnym czasie nadal się z nim zgadzam. Uważam, że każdemu dobrze zrobi kuracja ich dźwiękiem. Od dłuższego czasu używam drugiego porządnego modelu tej firmy – CK-800. Są ogółem bardzo podobne, a grają może nawet identycznie. W zasadzie różnią się tylko obudowami.

xkdun ck-800

Do wyboru do koloru

Tym razem postanowiłem trochę poczekać zanim cokolwiek o nich powiem. I jak się okazuje mam do powiedzenia całkiem miłe rzeczy. Ta para przebyła ze mną długa drogę, towarzyszyła pod namiotem i na festiwalach. Szczerze nie mam większych zastrzeżeń co do trwałości. Zdjęcia przedstawiają stan po miesiącu intensywnego używania. Jedyna usterka zdarzyła się zaraz po rozpakowaniu.

Częsta przypadłość moich zabawek. Kabel wspólny dla całęj rodziny Xkdun

Faktyczna żywotność obu Xkdunów powinna być na satysfakcjonującym poziomie. Powód, dla którego wolę 800tki, sprowadza się do tego, jak ładnie starzeje się metal w kolorze niepomalowanym. Z drugiej zaś strony zdają się mieć minimalnie za dużą obudowę, przez co czasem wypadają mi z ucha.

W kwestii dźwięku Xkdunów napisałem już chyba wszystko w poprzednim wpisie. W skrócie brzmienie jasne, krzykliwe, krystalicznie (so)czyste, ale z wyraźnym, głębokim basem. W porównaniu do innych doków również ciche. Zawsze podbijałem głośność przy zmianie z innych doków takich jak JBM, czy Tandem. Przykładowo na Samsungu Q2 z jednej trzeciej aż do połowy ;)
Po zmianie Xkdunów na cokolwiek innego zawsze brakuje mi tego basu. To ich wspaniała cecha. Wg mnie jeśli jest się basolubem, naprawdę warto przekonać się do tego bardziej sopranowego dźwięku xkdunów, żeby dowiedzieć się jak fajnie potrafią brzmieć niskie tony.

Gdzie najlepiej można je kupić? jeszcze nie wiem. Sam kupowałem na Focalprice, gdzie kosztowały mnie dwadzieścia dwa złote. Taniej znalazłem je na priceangels, eforchina (jako „High Performance Noise Isolationg Metal Earphone”) i tinydeal, ale wordpress nie pozwala ich linkować ;)

Comments
3 Komentarze to “Xkdun CK-800”
Trackbacks
Check out what others are saying...
  1. […] Kiedy się je założy, to momentalnie przestaje sięo nich myśleć w ten sposób. Po pierwsze całkiem nieźle leżą w uchu. Nie wypadają i dobrze tłumią. Nie mają wentylacji i czasem przy wkładaniu słychać trzaski membrany giętej ciśnieniem, ale rzadko się to zdarza, bo z noszeniem nie ma najmniejszego problemu. Zestawowe gumki są miękkie i dość wygodne, choć nie aż tak, jak na przykład Tandemowe. Jak ktoś się jeszcze nie przekonał do dokanałowych słuchawek, to Awei będą dobre na początek. Gumki są cienkie i takie “papierowe” jak w Isurusach, a mimo to Q3 leżą mi lepiej niż CK-800 […]

  2. […] to model nowszy niż prezentowane wcześniej na łamach zabrzmij ck-700, ck-800 i ck-m700. Mimo podobieństwa nazwy CK-820 nie zdają się mieć wiele wspólnego ze […]

  3. […] się powiedzieć, że im ustępuje. Grają według mnie nienaturalnie. Bardzo podobnie do Xkdun CK-700/800, chowając środek za bardzo zwartym, podbitym basem oraz podkreśloną górą. W przeciwieństwie […]



Skomentuj

