Wnioski i zapowiedzi czerwiec

Czuję, ze wkręciłem się wreszcie w blogowanie. Najłatwiej mi jest utrzymać to tempo przy pomocy recenzji, więc będzie ich więcej. Co prawda na razie nie wygląda na to, żebym miał regularnych czytelników (Owca popraw mnie jeśli się mylę :D), nie jestem nawet pawian czy ktokolwiek czyta to, co piszę z uwagi na to, że najwięcej wejść mją tutaj zdjęcia. Tak więc druga osoba liczby mnogiej może nie najlepiej pasować w tych okolicnznościach. Postaram się jej nie używać teraz. Do kogo więc się zwracać?

…Drogi blogu,

Wrażenia po pierwszych recenzjach są dobre, a nadzieje pokładane w koncept coraz większe. Mam nadzieję, że uda mi się utrzymać tempo znajdywania i przedstawiania ciekawych słuchawek. Że nie stracę szybko zapału, a nawet, że uda mi się kogoś zainteresować współpracą w analizie chińskiej oferty. Może… MOŻE wyjdzie z tego jakiś wniosek, nowy punkt widzenia, lub chociaż ciekawa lektura.

W najbliższych dniach mogę opublikować jeszcze jedną recenzję słuchawek, które warto przybliżyć, świetnych i – oczywiście – śmiesznie tanich Awei.
Równocześnie zamówiłem sporą część oferty markowanej przez tę firmę. W większości są to modele wspólne, albo podobne do produktów od innych marek i OEMów. Jest w tym trochę tajemnicy do rozwiania i nie ukrywam, że przydałaby się tu pomoc, bo moje oko przykuwa więcej ofert niż jestem w stanie przerobić.

Mam też trochę do powiedzenia na temat trendów na rynku audio, opisywania dźwięku i społeczności audiofilskiej. Także jest kilka pomysłów na rozwinięcie Ciebie, głównie strony „o mnie”, ale mój umysł zamglony jest i te myśli nie potrafią się wykrystalizować.

Co na pewno pomoże mi wykrystalizować je, to nauczenie się obsługi trybu manualnego aparatu. Na razie wszystkie publikowane zdjęcia są, ku rozpaczy mojego taty, robione używając „inteligent auto”. Na prawdę uwielbiam zdjęcia, ludzie mówią nawet, że jedno wyraża więcej niż tysiąc słów. Czy tyle, to nie wiem, ale patrząc na ostatnie posty myślę, że odpowiednia galeria wyraża więcej niż recenzja ponad nią.

Na koniec nie mogę nie podziękować Inszemu za jego wkład w Twoją zawartość. Na prawdę fajna rzecz taka współpraca :)

Zamówione słuchawki (będą za góra miesiąc):

Songq SQ-22MP
Awei ES300M
Awei ES700M
Awei ES900i
Xkdun CK800
OEM AE22-3g

Skomentuj

